Dilluns comença l’ocupació pacífica de la Facultat de Lletres
Que el dilluns 24 de novembre es durà a terme l’ocupació indefinida de la facultat de Filosofia i Lletres, aquesta resolució es va aprovar amb una votació, on els resultats varen ser els següents: 164 vots a favor,
3 vots en contra, 11 abstencions.
“Benvolgut/da company/a professor/a de Lletres
Com ja deus saber, el proper dilluns 24 de novembre és previst que comenci l’ocupació per part dels i les estudiants de Lletres de la facultat. Aquest procés aparentment tindrà les mateixes característiques que l’ocupació actualment encara en curs de la facultat de Ciències Polítiques i Sociologia. Ni nosaltres ni les organitzacions sindicals del PAS hem tingut coneixement de que en aquesta ocupació hi hagi hagut episodis de tensió ni violència i tampoc hi ha hagut cap denúncia en aquest sentit per part del Rectorat o del Deganat d’aquesta facultat. En canvi, diversos companys professors/es d’aquest centre ens han confirmat que l’ocupació ha permès la creació de diversos espais de debat tant entre estudiants com d’aquests amb el professorat, espais que en ocasions s’han generat mitjançant xerrades programades i d’altres de forma espontània dins les aules.
Vista l’experiència, considerem que la situació que viurà la nostra facultat a partir del proper dilluns serà propensa a l’obertura d’espais transversals i participatius de discussió i debat. És per aquesta raó que t’animem a que hi participis activament, amb independència de la teva opinió sobre les reivindicacions estudiantils, fomentant el debat i aprofitant els espais que es generin per a desenvolupar una continuïtat de la teva tasca docent i formativa.
Ben cordialment
Conferedació General del Treball, facultat de Lletres.”
Facultat de Ciències de la Comunicació




