//
Uncategorized

Israel envaeix per terra Gaza

gaza_handala

20090102elpepivin_4http://english.aljazeera.net/

www.alalam.ir/english/

http://www.al-jazirah.com/


La casa del meu pare

(Nire aitaren etxea, Gabriel Aresti)

Defensaré
la casa del meu pare.
Contra els llops,
contra la sequera,
contra la usura,
contra la justícia,
defensaré
la casa del meu pare.
Perdré
els bestiars,
els camps,
les pinedes;
perdré
els beneficis,
les rendes,
els interessos,
però defensaré la casa del meu pare.
Em prendran les armes,
i amb les mans defensaré
la casa del meu pare;
em tallaran les mans,
i amb els braços defensaré
la casa del meu pare;
em deixaran
sense braços,
sense pits,
i amb l’ànima defensaré
la casa del meu pare.
Em moriré,
es perdrà la meva ànima,
es perdrà el meu llinatge,
però la casa del meu pare
restarà
dempeus.

Anuncis

Debats

One thought on “Israel envaeix per terra Gaza

  1. Les protestes contra Bolonya ja tenen fotolog!

    http://www.fotolog.com/noabolonya

    Links a videos, dossiers, informació vària… s’admeten suggeriments.

    Amunt les atxes!

    Posted by Aturem el procés! | 4 gener 2009, 8:41 am

Deixa un comentari

RSS Uni Riot (Itàlia)

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

RSS Frente Estudiantil Revolucionario (Argentina)

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

BOLONYA PER A BATXILLERS

  • 149,279 visites
gener 2009
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« des.   febr. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Introdueix la teva adreça per rebre els nous posts per mail.

Join 12 other followers