//
beques, Bolonga Process, bolonia, bolonya, EEES, preus i taxes, Uncategorized

Blanca Palmada va mentir abans de marxar: es manté vigent el recàrrec per segona titulació

dinero--Segons informa Terra – citant fons del Comissionat d’Universitats– es manté el recàrrec del 40% del preu del crèdit per a segones titulacions, com fins ara. La ex-Comissionada va anunciar la seva eliminació abans de ser cessada. La Comissionada també va anunciar la congelació dels preus universitaris “per evitar alarmismes”. Ja veurem.Encara no s’ha publicat, però, el decret de preus universitaris pel curs vinent tot i que el Ministeri ha establert una pujada màxima del 4% per sobre de l’IPC

Universidades mantiene el recargo del 40% en la matrícula de la segunda titulación

El recargo del 40 por ciento que grava la matrícula de los estudiantes que cursan una segunda titulación en las universidades catalanas finalmente se mantendrá, al contrario de lo que la ex comisionada de Universidades e Investigación de la Generalitat Blanca Palmada propuso antes de ser relevada del cargo, según confirmaron a Europa Press fuentes del Comisionado de Universidades e Investigación.

Desde 1996 y por decisión del Parlament, los estudiantes que cursan otra titulación son gravados con un recargo del 50 por ciento en el precio de la matrícula, aunque desde el segundo curso de aplicación se rebajó al 40 por ciento. Este recargo supone un 0,5 por ciento de ingreso extra en las matrículas del conjunto del sistema universitario, avanzó ‘El País’.

A finales de mayo, Palmada anunció que propondría al Consejo Interuniversitario de Catalunya (CIC) que se suprimiera este recargo en la reunión de finales de junio.

Sin embargo, a la celebración de dicho encuentro la comisionada ya había sido destituida por el conseller de Innovación, Universidades y Empresa, Josep Huguet, quien la relevó en su puesto por el entonces director general de Universidades, Joan Majó. Al ir Majó a la reunión del CIC, la medida no llegó a proponerse, por lo que el recargo por segunda titulación sigue vigente.

Anuncis

Debats

One thought on “Blanca Palmada va mentir abans de marxar: es manté vigent el recàrrec per segona titulació

  1. Sin embargo, a la celebración de dicho encuentro la comisionada ya había sido destituida por el conseller de Innovación, Universidades y Empresa, Josep Huguet, quien la relevó en su puesto por el entonces director general de Universidades, Joan Majó. Al ir Majó a la reunión del CIC, la medida no llegó a proponerse, por lo que el recargo por segunda titulación sigue vigente.

    Posted by شات | 31 Juliol 2009, 9:47 pm

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

RSS Uni Riot (Itàlia)

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

RSS Frente Estudiantil Revolucionario (Argentina)

  • S'ha produït un error; probablement el canal ha deixat de funcionar. Torneu-ho a provar d'aquí una estona.

BOLONYA PER A BATXILLERS

  • 149,480 visites
Juliol 2009
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« juny   set. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Introdueix la teva adreça per rebre els nous posts per mail.

Join 12 other followers